توريسم و گردشگري

ساخت وبلاگ

کشور همسایه ما آذربایجان سالهاست به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران ایرانی به شما میرود و در ایام نوروز و تابستان مسافرین زیادی از ایران به صورت زمینی ، هوایی و دریایی به باکو آذربایجان سفر میکنند و تعطیلات خود را سپری میکنند.در کشور آذربایجان بیشترین سهم توریست مربوط به شهر باکو میباشد و در این شهر مسافرین مایل هستند تعطیلات خود را کنار دریای خزر سپری کنند.

"<yoastmarkباکو آذربایجان

باکو همواره بدلیل آب و هوا و منظر دیدنی این شهر مورد استقبال توریست های زیادی از سراسر دنیا قرار گرفته . اگر طی چند سال گذشته به باکو سفر نکرده باشید، از دیدن چهره جدید شهر متعجب خواهید شد. ساختمان های مدرن، نورپردازی، هتل های نوساز و لوکس در کنار بافت قدیمی شهر، چهره جدیدی به شهر باکو داده است .

شهر باکو ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و بزرگترین شهر کناره دریای خزر میباشد. مردم این شهر به زبان آذری و روسی صحبت می کنند و زبان انگلیسی را کمتر متوجه میشوند. در طول سالهای اخیر هتل های متعددی در شهر باکو ساخته شده است که بسیار مدرن و لوکس هستند و با هتل های قدیمی شهر متفاوتند.

اگر با تور باکو به این شهر سفر میکنید و مایلید در هتلی اقامت داشته باشید که در مرکز شهر واقع شده باشد، به یاد داشته باشید که هتل هایی را که نزدیک به میدان فانتین باشند انتخاب کنید .

در این منطقه هم رستوران ها و مغازه های و کافه تریا های متعدد قرار گرفته است و هم در قلب شهر باکو هستید و دسترسی شما به تمام مناطق این شهر به راحتی صورت می پذیرد .

منبع : هورامان گشت

توريسم و گردشگري...
ما را در سایت توريسم و گردشگري دنبال می کنید

برچسب : باکو آذربایجان, نویسنده : morvarid bestgasht1 بازدید : 222 تاريخ : 16 دی 1398 ساعت: 12:30

شهر آنکارا بدليل آب و هواي مناسب در بهار و پاييز مورد استقبال توريست هاي بسياري از سراسر دنيا قرار گرفته . آنکارا پايتخت ترکيه ، شهر بزرگ و پرجمعيتي است که يکي از شهرهاي مهم و بزرگ تجاري ترکيه محسوب ميشود.

توريسم و گردشگري...
ما را در سایت توريسم و گردشگري دنبال می کنید

برچسب : سفر به آنکارا, نویسنده : morvarid bestgasht1 بازدید : 286 تاريخ : 15 دی 1398 ساعت: 12:30

اگر علاقمند سفر به  وارنا بلغارستان میباشید ، از تیرماه تا مهر ماه زمان مناسبی برای سفر میباشد . در طول ایام تابستان دمای هوا حدود ۳۰ درجه سانتیگراد است و به راحتی میتوانید از سواحل زیبای وارنا لذت ببرید.

توريسم و گردشگري...
ما را در سایت توريسم و گردشگري دنبال می کنید

برچسب : شهر وارنا در بلغارستان, نویسنده : morvarid bestgasht1 بازدید : 196 تاريخ : 14 دی 1398 ساعت: 12:30

جزایر مالدیو از مقاصد توریستی بسیار خاص و زیباست که برای کسانی که مایل به گذراندن تعطیلاتی در ریزورت و هتل های ۵ ستاره  لوکس در جزایری واقع در اقیانوس هند میباشند، مقصد ایده آلی میباشد. 

توريسم و گردشگري...
ما را در سایت توريسم و گردشگري دنبال می کنید

برچسب : سفر رویایی به مالدیو, نویسنده : morvarid bestgasht1 بازدید : 225 تاريخ : 13 دی 1398 ساعت: 12:30

شهر آنتالیا دارای بخش های مختلف است که به نام های منطقه کنیالتی ، کمر، لارا ، کندو ، بلک معروف میباشند. کنیالتی و کمر در بخش غربی و لارا ، کندو و بلک در بخش شرقی شهر آنتالیا قرار دارند . هر کدام از این مناطق پر از هتل ها ، رستوران ها و کافه تریاهایی است که به توریست هایی که در این مناطق اقامت دارند، سرویس می دهند.

توريسم و گردشگري...
ما را در سایت توريسم و گردشگري دنبال می کنید

برچسب : بهترین مناطق آنتالیا, نویسنده : morvarid bestgasht1 بازدید : 189 تاريخ : 12 دی 1398 ساعت: 12:30